משרדנו נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות אתר האינטרנט:
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Safari, Opera, Chrome, Firefox . אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
- התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במגדל צ'מפיון מוטורס, אשר ממוקמים בדרך ששת הימים 30, בני ברק, ובו ממוקם המשרד הראשי:
- בחניון קיימות חניות נכים כולל חניות לרכבים גבוהים. יש לתאם מראש מול הגורם המזמין.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד למשרדנו (כולל מעליות). מעברי הרכבים מוסדרים ודרכי הגישה ללא מכשולים.
- קיימים שירותי נכים נגישים בכל קומה, לרבות בקומת החניון.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למשרדנו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- מעליות – מונגשות ובעלות כריזה קולית (מעליות מהחניה לקומת הכניסה קומה 0 , יש להחליף מעלית בקומה זו ע"מ לעלות לקומות העליונות).
הסדר נגישות של משרדי AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' בבני ברק
- עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל ו/או עמדת הקבלה.
- דרכי גישה ומעברים ללא מכשולים.
- אזור המתנה נגיש.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- שירותי נכים תקניים ונגישים בכל קומה.
- במשרדים חדר ישיבות נגיש בעל שולחן נגיש
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- הסדרי הנגישות מטופלים בצורה עקבית לכל רוחב פעילות החברה.
- נוהל פינוי החרום לאנשים עם מוגבלות בו נציג המנהל משמש כמסייע קומתי למקרה בו יש צורך לפנות אנשים עם מוגבלויות.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בגנים טכנולוגיים ירושלים, רחוב אגודת ספורט הפועל 2, מלחה, ירושלים, ובו ממוקם משרדנו בירושלים:
- בחניון קיימות חניות נכים – כניסת רכב תהא אך ורק בתיאום מראש מול משרדנו.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד למשרדנו (כולל מעליות). מעברי הרכבים מוסדרים ודרכי הגישה ללא מכשולים.
- בבניין קיימים שירותי נכים.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למשרדנו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- מעליות מונגשות ובעלות כריזה קולית.
הסדר נגישות של משרדי AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' בגנים הטכנולוגיים ירושלים, בניין "אורן", קומה 6:
- עמדה נגישה לקבלת שירות במרכז קבלת קהל ו/או עמדת הקבלה.
- דלת נגישה, לחצן לפתיחת דלת בגובה לפי התקן.
- דרכי גישה ומעברים ללא מכשולים.
- אזור המתנה נגיש.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- שירותי נכים תקניים ונגישים
- במשרדים חדר ישיבות נגיש בעל שולחן נגיש
- הותקנו עזרים טכנולוגיים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- הותקנו עזרים טכנולוגיים לבעלי לקות ראייה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- הסדרי הנגישות מטופלים בצורה עקבית לכל רוחב פעילות החברה.
- נוהל פינוי החרום לאנשים עם מוגבלות בו נציג המנהל משמש כמסייע קומתי למקרה בו יש צורך לפנות אנשים עם מוגבלויות.
שירות נגישות
- מוקד טלפוני נגיש: העברה ישירה אל נציג אנושי. ניתן להתקשר אל: 03-6019601.
- קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני: ניתן לשלוח פקס למספר פקס 03-6019602 או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: Mail@ayr.co.il – יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.
- פנייה באמצעות טופס "צור קשר" באתר הפירמה
- פניה באמצעות דואר ישראל: דרך ששת הימים 30, בני ברק, קומה 40.
- ניתן לקבוע פגישה במשרדי הפירמה.
- עמוד הצהרת נגישות באתר האינטרנט של הפירמה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
אנו מעמידים עבור לקוחותינו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות משרדנו כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לקבל את השרות הנגיש ביותר.
אם נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן.י אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכזת הנגישות במשרדנו:
- שם: סמי שחר
- טלפון: 03-6019601
- דוא”ל: Mail@ayr.co.ilיש לציין בנושא המייל "פנייה בעניין נגישות"
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 28/08/2022.