לרגל יום הפרטיות הבינלאומי שחל היום, עו"ד שיר שושני-כץ ממחלקת משפט וטכנולוגיה, העוסקת, בין היתר, בהגנת הפרטיות ואבטחת מידע, כתבה טור דעה בנוגע ל"אבולוציה של הפרטיות".
בטור מתייחסת שיר אל הצורך הגובר בשמירה על פרטיות הצרכנים/ משתמשים, ואיך הפך בקרב תאגידים מנטל – לגימיק שיווקי.
הטור פורסם במדור הדיגיטל והטכנולוגיה של Mako וב'זירת המשפט' של 'כלכליסט'.
לקריאה: Mako>> Nexter; כלכליסט/ משפט/ Dun's100/ "המייקאובר של הזכות לפרטיות">>